حسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به جریمه شدن از سوى کمیته انضباطى کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.

پس از انتشار خبر جریمه ۵ هزار دلاری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اطلاعی از جریمه ۵ هزار دلاری به دلیل اعتراض به قضاوت داور دیدار استقلال و العین ندارم. فکر نمی‌کنم این خبر صحت داشته باشد و اگر هم باشد هنوز به بنده چنین مسئله‌ای اعلام نشده است.

او ادامه داد:ما فقط موضع باشگاه را اعلام کردیم که به وضعیت بازى استقلال و العین رسیدگى شود. از طرفى فرهنگ ما اجازه نمى دهد که بخواهیم از الفاظ نامناسب استفاده کنیم.ما فقط اعلام کردیم که در این بازى حق ما ضایع شده و در خواست رسیدگی کردیم.

زمانى در پاسخ به این سوال که اگر جریمه صحت داشته باشد واکنش شما چیست، بیان کرد: خیلى جالب است. به جاى اینکه داور بازى را به خاطر مسائل پیش آمده جریمه  و با او برخورد کنند ما را جریمه کردند!

عضو هیئت مدیره استقلال  ادامه داد: باز هم مى گویم در جریان جریمه نیستم و اگر این موضوع صحت داشته باشد جاى تعجب دارد چرا که ما در خواست کردیم به حق باشگاه استقلال رسیدگى شود، اما آن‌ها چنین برخوردى مى کنند.

حسن زمانى در مورد بازى استقلال مقابل الریان گفت: بازى مقابل الریان قطر بسیار زیبا و روان بود و بازیکنان ما طورى در زمین بازى کردند که عملکرد خوب خود را به حریف تحمیل کردند و همان طور که دیدید استقلال بیش از ٨ موقعیت گل داشت که البته تنها ٢ فرصت خوب تبدیل به گل شد و این نشان مى دهد.

او در مورد صعود استقلال از گروه مرگ بیان کرد: وقتى در این گروه قرار گرفتیم در مصاحبه اى عنوان کردم که این گروه براى ما گروه خوشبختى است و ما ٥٠ درصد راه قهرمانى و کسب ستاره شدن را طى کردیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره تمدید قرارداد شفر و بازیکنان تیم گفت: در مورد تمدید قرارداد شفر اختیار تام به مدیر عامل دادیم و مذاکرات اولیه هم شروع شده است. درباره تمدید قرارداد بازیکنان هم اقدامات لازم انجام مى شود.

او در مورد پرداخت پاداش بابت برد به بازیکنان عنوان کرد: در اولین جلسه هیئت مدیره تصویب مى کنیم تا از طریق مدیر عامل پاداش‌ها پرداخت شود.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا حسن زمانی را به دلیل مصاحبه علیه داور دیدار استقلال و العین جریمه کرده و او یک ماه فرصت دارد تا جریمه خود را پرداخت کند.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار