سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الریان پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید رضا افتخارى در مورد دیدار استقلال و الریان گفت :جا دارد اين برد را به هواداران و مردم عزيز تبريك بگويم. امروز روز خوبى براى استقلال بود و شروع خوبى براى تيم رقم خورد. استقلال عيدى خوبى به هواداران داد و اميدوارم اين برد ها تداوم داشته باشد و بتوانيم مشكلات باشگاه را به تدريج حل كنيم.

او افزود :استقلال توانسته در اين روزها خود را پيدا كند و به آرامش برسد و بايد مراقب تيم باشيم كه خداراشكر تا به اين لحظه اين كار را انجام داديم و نبايد اجازه دهيم ضربه اى به تيم وارد شود.

مدير عامل استقلال ادامه داد :با توجه به اينكه برخى از بازيكنان تيم ما مصدوم بودند اما با حضور جوانان تيم توانستيم نتيجه خوبى را كسب كنيم و پيروزى دور از دسترس نبود .زمانى كه وارد استاديوم شدم اعلام كردم كه مطمئنا بازى امروز را مى بريم .استقلال فوتبال بادى مى كند و در گذشته اينطور اين تيم را نديده بوديد .البته در بازى با الريان فرصت هاى زيادى را از دست داديم و بايد گل هاى بيشترى مى زديم اما به همين هم قانع هستيم و به حريف اجازه خود نمايى نداديم .در نيمه دوم مهمانان قطرى ما جايگاه را ترك كردند و به طور كلى از برد نا اميد شده بودند.

او بيان كرد :روز سيزده بدر بود اما بايد بگويم هواداران استقبال خوبى داشتند و از آنها ممنون هستيم.

افتخارى افزود :به طور حتم پاداش بازيكنان پرداخت مى شود و خداراشكر در بازى امروز اتفاقى رخ نداد چرا كه در سال هاى گذشته ما را جريمه مى كردند.ان شاالله بتوانيم با دريافت پاداش مشكل مالى را حل كنيم.

او ادامه دارد :جا دارد از همين جا اعلام كنم كه ما سال گذشته با طلب كاران تسويه هايى را انجام داديم اما به طور كامل اين امر صورت نگرفت و به دنبال اين هستيم تا طلب باقى مانده ها را پرداخت كنيم و به دنبال تامين بودجه هستيم تا مشكلات برطرف شود.

مدير عامل استقلال درباره تمديد قرارداد شفر گفت :شب گذشته صحبت هايى را با شفر در هتل المپيك داشتم و بحث هاى خوبى هم صورت گرفت و ايشان نشان داد براى تمديد قرارداد علاقمند است .يك توانى داريم و اگر درخواست ها بالا باشد بايد فكر ديگرى بكنيم.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا شفر رقم قراداد خود را بالا برده أست يا خير توضيح داد :رقم را بالا نبرده و ما رقم قرارداد شفر را با كادرش يكسان كرديم و فكر مى كنم با اين رقم مشكلش حل شود و به كارش ادامه دهد .ديشب هم به شفر اعلام كردم كه براى زمان كوتاه با او قرارداد نبستم . اكنون ببينيد برانكو چند سال در پرسپوليس و نتيجه مى گيرد بنابراين بايد ما هم اقداماتى وا براى شفر انجام دهيم.

او افزود :پيشنهادم اين است كه تا ٢ سال ديگر با شفر قرارداد ببنديم.

 افتخارى در مورد تمديد قرارداد بازيكنان گفت :ما درگير بازى ها بوديم و فرصت تمديد نداشتيم .باشگاه استقلال به تمامى بازيكنانش نياز دارد مگر اينكه سرمربى تيم اعلام كند كه به يك بازيكن نياز ندارد.

 مدير عامل استقلال در مورد تعامل اين باشگاه با تيم ملى بيان كرد :پيش از اين اعلام كردم با اتمام بازى ها به تيم ملى كمك كنيم. بازيكنان را در اختيار مى گذاريم و نشستى را هم برگزار خواهيم كرد :به طور حتم به تيم ملى كمك مى كنيم چون تيم ملى كشورمان است و پيروزى اين تيم به نفع كشور ماست و اميدوارم در روسيه نتيجه بگيرد و مردم ما را خوشحال كند.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری پس از دیدار تیمش مقابل الریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار