بازیکن استقلال گفت: موقعیت های خوبی داشتیم و میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدرى پس از پیروزی استقلال مقابل الریان گفت: بازی خوبی بود و به هواداران به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ما بعد از این بازی و قطعی کردن صعود منتظر بازی‌های بعدی هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد : به طور حتم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانيم اما خدا را شکر امتیاز لازم را از ديدار گرفتیم و اكنون برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

حیدری در مورد عقب نشينى استقلال در نيمه دوم افزود : عقب نشينى نكرديم و از طرفى هم تيم الریان نشان داده كه قدرتمند است. این تیم حملاتی را تدارک دید اما ما عقب ننشستیم و گل دوم را هم به ثمر رسانديم.

او درباره بادى تيمش مقابل الهلال بيان كرد :بازی‌های استقلال و الهلال همیشه جذاب بوده و از دربی‌های بزرگ آسیا است. خدا را شکر با همه قوا به میدان می‌ رویم تا در این مسابقه برنده شویم.

حيدرى در مورد درگیری در اواخر بازی گفت:‌ متوجه اين درگيرى نشدم و فقط دیدم داور از صحنه دور بود و با حضور در درگيرى كارت زرد نشان داد.

حيدرى گفت : بازى با نفت كه برديم عيدى خوبى براى هواداران محسوب نشد و اين پيروزى عيدى خوبى براى آنها بود .ممنونم از هواداران كه امروز ما را حمايت كردند و با توجه به اينكه سيزده به در بود اما آنها به خوبى ما را حمايت كردند.

او در مورد اينكه آيا از باشگاه عيدى گرفته اند يا خير گفت :باشگاه بايد عيدى بدهد.

حيدرى افزود :داور عجولانه تصميم گرفت و نبايد به اميد كارت مى داد.

 او درباره صعود استقلال از گروه مرگ گفت :ما با برد مقابل الهلال در نظر داشتيم تا روز آخر تيم اول باشيم و همين امر هم اتفاق افتاد و اميدوارم به عنوان تيم اول بالا برويم.

بازيكنانى كه آزاد هستند باشگاه با آنها صحبت مى كنند و بايد بگويم افتخارى خيلى زحمت كشيده و آنها با جذب تيام توانستند بازيكن خوبى بگیرند و جا دارد از زحمات مدير عامل تشكر كنم.

انتهای پیام/

اظهارات حیدری پس از پیروزی مقابل الریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار