مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برنامه ‌ریزی برای میزبانی ۳ رویداد ورزشی آسیایی در زنجان و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان طی امسال خبر داد .

برنامه‌ریزی برای میزبانی ۳ رویداد ورزشی آسیایی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه میزبانی مسابقات بین‌المللی در رشد، توسعه و فرهنگ زنجان و اشتغالزایی و گردشگری نقش مهمی خواهد داشت، گفت: در همین راستا به دنبال میزبانی در سه رویداد مهم آسیایی در سال آینده خواهیم بود.

خلیلی با اشاره به وجود افراد مختلف و بهترین‌ها در این هیأت ورزشی، اظهار کرد: از سالن صمد ایپکچی زنجان در کشور تنها چند مورد وجود دارد.

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی در دو و میدانی وجود دارد و لازمه شکوفایی آن استعدادیابی است، تصریح کرد: این سالن صرفاً به دلیل درآمدزایی در اختیار هیأت دو و میدانی استان زنجان قرار نگرفته و باید استعدادیابی و پایه‌ای کار کردن اصل کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در شهرستان‌ها استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد، گفت: شهرستان‌های استان با مرکز استان فاصله کمی داشته و باید برنامه‌ریزی شده تا همه از این امکانات، در شهرستان‌ها نیز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه اعتبارات ملی امسال وضعیت چندان بدی نداشت و اعتبارات را بر اساس برنامه به هیأت‌ها خواهیم داد، اظهار کرد: هیأت‌های ورزشی توانا بوده و درآمدزایی نیز کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزشی قهرمانی در اولویت اعتبارات ما خواهد بود و تفاهم نامه‌ای نیز با هیأت‌ها داشته و اعتبارات را توزیع خواهیم کرد، افزود: میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی از جمله برنامه‌های اصلی سال آتی ورزش و جوانان در زنجان محسوب می‌شود.

خلیلی گفت: به دنبال میزبانی در سه رویداد مهم آسیایی در سال آینده  هستیم که از فدراسیون والیبال در این زمینه قول مساعد گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان سال آینده قطعاً افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: سایر پروژه‌های ورزشی از جمله استخر در شهرهای صائین قلعه سلطانیه و هیدج و همچنین استخر قهرمانی شهرستان زنجان را نیز آغاز کرده‌ایم که این پروژه منحصر به فرد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه به لحاظ عمرانی و زیرساختی توسعه خوبی در سال آینده خواهیم داشت، ابراز کرد: خانه فرهنگ جوانان نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

خلیلی با بیان اینکه پروژه احداث پنج چمن مصنوعی و سالن بدمینتون در خرم‌دره آغاز خواهد شد، اظهار کرد: پروژه‌های روستایی نیز در دستور کار ورزش در سال آینده قرار دارد.

انتهای پیام/ن

آمادگی زنجان  برای میزبانی رویداد های ورزشی

برچسب ها: والیبال ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.