اوضاع وخیم جسمانی فلسطینیانی که در تظاهرات «روز بازگشت» هدف قرار گرفتند نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست از گلوله‌های انفجاری استفاده کرده‌اند.

اوضاع وخیم جسمانی فلسطینیانی که در تظاهرات «روز بازگشت» هدف قرار گرفتندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری الجزیره انگلیسی، پزشکان بیمارستان‌های غزه می گویند بسیاری از کسانی که روز جمعه با تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند دچار جراحاتی شده اند که تاکنون مشاهده نشده بود.

محمد کالوب از جراحان بیمارستان های غزه گفت بیشتر این افراد در بخش پایینی هدف اصابت گلوله قرار گرفته اند اما در جایی که گلوله از آن خارج شده است شکاف بزرگی به وجود آمده است که نشان دهنده استفاده نظامیان اسرائیلی از گلوله های انفجاری است.

کالوب گفت: «این زخم ها به دلیل نوع گلوله‌ای است که از آن استفاده شده است، یعنی گلوله های انفجاری در قسمتی که وارد بدن می شود یک شکاف یک تا دو میلیمتری به وجود می آورد اما در بخشی که از بدن خارج می شود شکافی تا 15 سانتیمتر به وجود می آورد. این موجب وارد آمدن صدمه شدید به بافت و اندام و رگ ها و استخوان و همه چیز می شود.»

تعداد شهدای تظاهرات روز جمعه گذشته در نزدیکی مرز غزه و فلسطین اشغالی به 17 نفر و تعداد زخمی ها نیز به حدود 1400 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار