«آویگدور لیبرمن» ضمن رد تحقیقات درباره حوادث خونبار روز جمعه در نوار غزه گفت نظامیان اسرائیلی مستحق مدال هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: همه نظامیان ما مستحق مدال هستند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، درخواست ها برای تحقیق درباره تیراندازی مرگبار نظامیان این رژیم به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی طی راهپیمایی روز جمعه در نوار غزه را رد کرد.

لیبرمن گفت: «نظامیان اسرائیلی کاری را که می باید انجام دادند. به نظر من همه نظامیان ما مستحق مدال هستند. درباره کمیسیون تحقیق نیز باید بگویم کمیسیونی در کار نخواهد بود.»

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تحقیق مستقل درباره حوادث خونبار روز جمعه در غزه شده بود. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سازمان عفو بین‌الملل و نیز رئیس حزب چپگرای مرتس اسرائیل نیز درخواست مشابهی داده بودند.

شب گذشته نیز بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پس از درگیری‌های اخیر در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی که موجب شهادت 17 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 1400 نفر شد، از نظامیان اسرائیلی تقدیر کرد.

در جریان تظاهرات در نوار غزه موسوم به راهپیمایی «روز بازگشت»، نظامیان رژیم صهیونیستی 17 فلسطینی را به شهادت رساندند و بیش از 1400 نفر را نیز زخمی کردند. مردم فلسطین هرساله در چنین روزی به مناسبت رشادت‌های هموطنان خود در بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/

لیبرمن اقدام نظامیان صهیونیست در کشتار فلسطینیان را ستود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
همه نظامياي شما مستحق تيربارونن چون بزور يه مملكتو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
مدال كودك كشي،،،مخصوص غاصبين
آخرین اخبار