وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت کشور‌های منطقه باید به پیام حمله هوایی سال ۲۰۰۷ این رژیم به رآکتور هسته‌ای سوریه توجه داشته باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه گفت: کشور‌های منطقه باید به پیام حمله هوایی سال ۲۰۰۷ این رژیم به رآکتور هسته‌ای سوریه در دیرالزور توجه داشته باشند. 

به دنبال آنکه رژیم صهیونیستی به طور رسمی به حمله به رآکتور هسته‌ای سوریه در حمله هوایی سال ۲۰۰۷ این رژیم اذعان کرد،  لیبرمن گفت: «انگیزه دشمنان ما در سال‌های اخیر افزایش یافته، اما بنیه نظامی نیرو‌های نظامی اسرائیل نیز تقویت شده است.»

او افزود: هر کشوری در خاورمیانه باید این معادله را به یاد داشته باشد.

شایان ذکر است، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی، مسئولیت خود را در حمله هوایی به راکتور هسته‌ای سوریه در استان دیرالزور در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ اعلام کرد. این اعتراف، پس از پایان دوره ممنوعیت انتشار اطلاعات سری در این‌باره صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی برای این حمله هوایی در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷، نام «انهدام آرام» را انتخاب کرده بود. تصمیم این حمله با وجود ارزیابی‌هایی درباره احتمال وخامت اوضاع و بروز جنگ فراگیر صورت گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات لیبرمن درباره حمله سال 2007 به رآکتور هسته‌ای سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
من فکر می کنم منظور این اقا کشورهای دیگر است
چرا که ایران پیام خود را با ازمایش موشک عماد و جنگ ۳۳روزه و همینطور هدف قرار دادن دیروزر با اسراییل داده است
Qatar
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
چرا که ایران پیام خود را با ازمایش موشک عماد و جنگ ۳۳روزه و همینطور هدف قرار دادن دیروزر با اسراییل داده است
آخرین اخبار