میکل لادروپ در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال گفت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و از عملکرد این تیم شگفت زده شدم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛میکل لادروپ سرمربی تیم الریان قطر در نشست پس از بازی با تیم استقلال ایران گفت: به تیم استقلال به دلیل صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان تبریک می گویم و اگر بازی را بخواهم تحلیل کنم  باید بگویم در 15 دقیقه ابتدایی بازی برایمان سخت بود زیرا تنها بعد از گذشت 3 دقیقه از بازی تیممان با استقلال گل خوردیم و پس از  15 دقیقه ابتدایی به بازی بازگشتیم اگرچه شانس های زیادی ایجاد نکردیم ولی باید بگویم در دقایق ابتدایی نیمه اول شرایط دو تیم به گونه ای یکسان بود .

در نیمه ی دوم  یک پنالتی به استقلال دادیم که می شد آن پنالتی صورت نگیرد با این حال این فوتبال است و باید همچنین مواردی پذیرفت. در ادامه استقلال حالت دفاعی به خود گرفت و بر روی ضد حملات تمرکز کرد و باید بگویم از عملکرد تیمم در این بازی به هیچ وجه راضی نیستم و تاکید می کنم که استقلال خیلی عالی بود و از اشتباهات تیمم بسیار نارحت هستم.

سرمربی تیم الریان قطر همپنین افزود :حالا یک بازی خانگی برای ما مانده است و ما باید به مصاف تیم العین برویم. اگر در این مسابقه پیروز شویم به جمع 16 تیم صعود خواهیم کرد و اگر موفق نباشیم حذف خواهیم شد.

لادروپ درباره پیش بینی بازی آینده خود در مصاف با تیم العین گفت: زود است که بخواهم در این رابطه حرف بزنم و تیم نیاز به ریکاوری دارد اما با این حال می گویم العین امروز الهلال عربستان را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده است و  العین شرایط خوبی را دارد. پس از بازگشت تیم را آماده خواهیم کرد و من امیدوار هستم در ان مسابقه سربلند باشیم.

او همچنین اظهار کرد: شروع کردن بازی استقلال با دو هافبک هجومی به جای یک نفر در خط حمله سبب شگفتی من شد اما در کل استقلال تفاوت زیادی با آنچه که ما فکر می کردیم نداشت، البته که تیم استقلال از لحاظ قدرت بدنی تیم قوی و کنتذل توپ فوق العاده بود و آنچه که ما به طور اصطلاح می گوییم توپ های 50 _50 همه را استقلال در اختیار داشت و تسلط بازی را در اختیار خود گرفت.

 میکل لادروپ بیان کرد : همانطور که گفتم در بازی های گذشته تیم استقلال بازی را با شماره 9  خود آغاز می کرد و تیام هم مصدوم بود و تیم استقلال بازی را بیشتر بر روی زمین پیگیری می کرد و من در خط دفاعی بازیکنی را برای جلوگیری از نفوذ بازیکنان استقلال نداشتم  و بازیکنان استقلال از خط دوم نفوذ می کردند و ما سعی می کردیم فاصله بین دفاع و هافبک را کاهش دهیم .

لادروپ در پاسخ به اینکه چرا از مقصود در جریان بازی استفاده نکردند گفت:این بازیکن دچار بیماری عفونت بود و به همین خاطر سبب شد در خط هافبک تیم الریان تغییراتی را به وجود آوریم و دنیل به جای بازیکن مصدوممان بازی کند و زمانی که با نتیجه  2 بر 0 از تیم استقلال عقب بودیم  هم از بازیکنان دارای کارت زردمان استفاده نکردیم تا در دیگر بازی ها بتوانند تیم را همراهی کنند .

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم الریان قطر پس از شکست در برابر  تیم استقلال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار