معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی هزار و 655 بازدید از مراکز گردشگری این استان انجام شده است.

1655 بازدید از مراکز گردشگری اردبیل انجام شده است قادر تقی زاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین ماه امسال هزار و 655 بازدید نظارتی به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد 653 بازدید از مراکز اقامتی انجام شده و 32 مرکز اقامتی تشویق، 32 مورد تذکر و یک مورد اخطار کتبی دریافت کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: همچنین 510 بازدید از رستوران ها و مراکز پذیرایی انجام شده و 11 مرکز تشویق، 17 مورد تذکر و دو مورد اخطار کتبی دریافت کردند.

تقی زاده تعداد بازدید از مراکز خدمات مسافرتی را 144 مورد برشمرد و اضافه کرد: یک دفتر خدمات مسافراتی تشویق و دو مورد تذکر دریافت کردند.

وی افزود:  348 بازدید از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ ها، مهمان سراها و خانه مسافرها انجام شده است.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مدت زمان ذکر شده 13 فقره شکایت از مراکز اقامتی و شش مورد از مراکز پذیرایی به ثبت رسیده که تعدادی بررسی شده و مابقی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ س

افزایش گردشگران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.