کاپیتان تیم استقلال گفت: خواهش من از هواداران این است که فردا لیزر و نارنجک به ورزشگاه نیاوردند و شخصیت خوب خود را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری کاپیتان تیم استقلال در نشست خبری بازی با الریان قطر گفت: ما سال را با برد خوبی که برابر نفت داشتیم شروع کردیم و فردا هم در صدد برد هستیم.

فردا یکی از مهمترین بازی‌های ما است که می‌توانیم با کسب 3 امتیاز صعودمان را قطعی کنیم. مطمئناً بدون هواداران‌مان این غیرممکن خواهد بود.چند مصدوم داریم اما امیدوارم که هواداران اول سیزده را به در کنند و سپس به ورزشگاه بیایند.

حیدری درباره انتظارش از هوادران گفت: خواهش من از هواداران این است که لیزر و نارنجک به ورزشگاه نیاوردند و شخصیت خوب خود را نشان دهند. امیدوارم آنها فردا فقط از تیم خود حمایت کنند.

او درباره جو حاکم بر مسابقه فردا بیان کرد: اتفاقا در مورد این مساله با بازیکنان حرف زدیم که ممکن است بازیکنان جوان ما تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرند. ما در نیمه دوم بازی با العین محتاط بازی کردیم و به خاطر حضور تماشاگران به دنبال حفظ گل بودیم که گل مساوی را دریافت کردیم. به همین دلیل فردا به فکر این هستیم که اگر گل زدیم در پی زدن گل‌های بعد هم باشیم. 

انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره بازی با الریان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار