سرمربی تیم الریان گفت: فردا منتظر یک ورزشگاه پر از تماشاگر هستیم، بطور حتم پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مایکل لادروپ سرمربی تیم الریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم. ما 12 ماه پیش هم در ایران مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

لادروپ افزود: ابتدا تصور می کردیم الهلال تیم قدرتمندی دراین گروه است اما می بینید که ما و استقلال در جایگاه اول و دوم هستم. انتظار داریم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینیم. ما در بازی رفت 2 - 2 شدیم. استقلال در دقایق پایانی توانست بازی را مساوی کند. امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.ما سال گذشته 60 الی 70 هزار تماشاگر را مقابل پرسپولیس دیدیم و فردا هم چنین انتظاری داریم. مطمئنا پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

او در پاسخ به این سوال که سورپرایز الریان برای استقلال چیست اضافه کرد: بازی رفت بازی اول بود و دو تیم شناختی نسبت به یکدیگر نداشتیم. ولی در این بازی استقلال را بیشتر می شناسیم و بازی های دیگر این تیم را هم تماشا کرده ایم. طبیعتا فردا بازی دو تیم متفاوت خواهد بود.

سرمربی الریان درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال سال قبل با استقلال امسال تفاوت دارد. آن ها خودشان را درلیگ بالا کشیدند، مقابل العین و الهلال دیدیم این تیم چقدر توانایی دارد، شما به همه این موضوعات ورزشگاه پر از تماشاگر را هم اضافه کنید اما فوتبال فقط علم نیست و ممکن است فردا هر اتفاقی بیافتد.

او در پاسخ به این سوال که شما در لیگ مقابل الوکره بازی خوبی به نمایش گذاشتید و فردا از تاباتا چه انتظاری دارید خاطر نشان کرد: من از یک بازیکن انتظار ندارم و از کل تیم انتظار دارم، این را هم بگویم که فردا همه چیز تمام نخواهد شد و بازی های آینده هم بسیار مهم است.

 انتهای پیام/

اظهارات لادروپ درباره بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار