جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، گفت: در ایام عید امسال بیش از ۴۷ گروه جهادی در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی در مناطق محروم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد ناظری جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان،  افزود: این گروه ۱۲۰ نفره در این هشت روز، حدود ۱۵۰۰ مورد خدمات پزشکی و ۷۰۰ مورد دندانپزشکی و ۱۰ روستا موارد دامپزشکی به روستاییان و اقشار کم برخوردار و محروم شهرستان نیمروز ارائه کردند.

وی اظهار کرد: گروه جهادی شهید هدایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که از ۸ روز پیش خدمات درمانی و بهداشتی را در شهرستان نیمروز آغاز کرده بود، به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه از این تعداد چهار گروه از بسیجیان دیگر استان‌ها و ۴۳ گروه هم از استان و بسیجیان بومی جهادگر هستند افزود: بیش از هزار و ۴۰۰ نفر در این ۴۷ گروه فعالیت دارند.

ناظری تصریح کرد: گذراندن تعطیلات نوروزی اگرچه در مناطق خوش آب و هوا صفایی خاص دارد، اما هستند جوانانی که در قالب گروه‌های جهادی و با ساخت مسجد و مراکز آموزشی و ارائه خدمات پزشکی، تعطیلات نوروزی خودشان را در کنار مردم مناطق محروم می‌گذرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار