دبیر ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۴۳ نفرشب ۱۴ روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروز کشاورز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران امروز در چهاردهمین روز کاری ستاد اجرایی خدمات سفر گف: از روز ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۱۱ فروردین، ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۴۳ نفرشب اقامت در مازندران ثبت شده است.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۶۸ بازدید نظارتی ۱۴ روز گذشته در مازندران انجام شد که مالکان ۱۴۸ واحد مورد تشویق و ۱۱۷ واحد دیگر نیز مورد مؤاخذه قرار گرفتند و به آن‌ها اخطار کتبی داده شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در این مدت میزان مصرف بنزین سوپر و معمولی ۹۱ هزار و ۲۹۰ لیتر و میزان مصرف نفت گاز (گازوئیل) ۱۲ هزار و ۲۸۷ لیتر بوده است.

کشاورز افزود: در این مدت،۷۰۲ هزار و ۱۷۶ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه، ۵ هزار و ۲۳۷ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی و ۳۳۶ هزار و ۴۲۱ نفر نیز از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

وی تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط هلال احمر این استان را ۴۰۷ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد تصادفات امدادرسانی شده ۱۵۳ فقره و تعداد مصدومین امدادرسانی شده توسط این نهاد نیز ۲ هزار و ۵۶۲ نفر بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش رغبت به گردشگری روستایی در مازندران افزود: امسال از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر ۲۷ اسفند پارسال تاکنون، ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ نفرشب اقامت در روستا‌ها گزارش شده است.
انتهای پیام/آ

ثبت بیش از ۱۳ میلیون نفرشب اقامت در مازندران ۱۴ روز گذشته

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.