۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۳۶ نفر شب مسافر نوروزی از ۲۷ اسفند پارسال تاکنون در مازندران اقامت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبیان جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به روز‌های پایانی تعطیلات نوروز، گفت: ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۳۶ نفر شب از آغاز ستاد تا ۱۱ فروردین اقامت داشتند که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: روز گذشته یک میلیون و ۷۰ هزار و ۲۲۶ نفر شب در سطح استان اقامت داشتند که نسبت با مشابه سال گذشته حدود ۳۲ درصد افزایش داشته است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروز مسافران و گردشگران برای برگشت به استان و شهر‌های خود برنامه ریزی کردند.

نبیان با بیان اینکه تعداد خودرو‌های ورودی نسبت به خروجی استان کاهش یافته است، افزود: میزان خروجی‌ها در استان رو به افزایش است و مشکل ترافیکی و امنیتی نداریم.

وی با بیان اینکه ۹.۱ دهم درصد از تردد جاده‌ای کشور در سطح استان مازندران بوده است، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم تلاش همکاران در حمل و نقل، پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر با یک همت و انرژی بیشتر در کمپ‌ها و مکان‌هایی مشخص شده برای رفع کاستی‌ها و مشکلات مسافران در برگشت حضور پررنگ‌تر داشته باشند.

نبیان افزود: کمیته تنظیم بازار باید نظارت جامع و کامل داشته باشد تا کمی و کاستی مسافران و مردم استان احساس نکنند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: تلاش ارزنده و کوشش کمیته‌های ۱۲ گانه زیبایی استان را برای مسافران صد چندان و نظارت کامل داشته باشند.
انتهای پیام/آ

۱۳ میلیون مسافران نوروزی وارد مازندران شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.