هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان اعتماد به نفس کافی را ندارد و شرایط سختی داریم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال الدین علیمحمدی، هافبک تیم سپاهان اصفهان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران گفت: می دانستیم تیم های نزدیک به ما در جدول رده بندی، بازی های خود را برده اند و اگر پیروز نشویم، در ادامه لیگ کار سختی داریم که متاسفانه موفق به کسب امتیاز نشدیم و مقابل پیکان شکست خوردیم.

او افزود: حدود 2 ماه در ترکیب سپاهان بازی نکردم و به تازگی مصدومیت زانوم به پایان رسیده و امیدوارم در ادامه فصل بتوانم به تیمم کمک کنم. باور برد در بین بازیکنان سپاهان کم شده است و زمانیکه در یک مسابقه 5-6 موقعیت را به گل تبدیل نمی کنیم، به طور قطع مسائل روحی و روانی تاثیرگذار است. تیم ما اعتماد به نفس کافی را ندارد و شرایط سختی داریم.

علیمحمدی ادامه داد: در فوتبال، خوب بودن مهم نیست و باید مقابل حریف پیروز شوید. امروز پیکان روز خوبی نداشت و تنها در دقیقه 5 گل زد و در دیگر دقایق بازی، تنها دفاع کرد و توانست پیروز شود. خوب بازی کردن مهم نیست و باید 3 امتیاز را کسب کرد.

هافبک سپاهان اصفهان در مورد اینکه آیا فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر؟ اظهار کرد: یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و هرچند پیشنهاداتی از تیم های دیگر است اما در این تیم می مانم  وفصل آینده برای سپاهان توپ خواهم زد.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک سپاهان درباره شکست این تیم مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار