مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت:طی امروز تا صبح فردا یکشنبه ماندگاری هوای نسبتا سرد و از فردا بتدریج افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

 

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: پیرو اطلاعیه صادره هواشناسی، طی دیروز و دیشب در اکثر مناطق استان اردبیل شاهد بارش باران و وزش باد شدید در مناطق شمالی استان اردبیل بودیم که بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان پارس آباد با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی تصریح کرد:بر اساس نقشه های هواشناسی، امروز آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود و تنها در مناطق شمالی استان تا ظهر امروز وزش باد تند و بارش پراکنده باران احتمال می رود و از ظهر امروز سامانه ناپایدار بارشی از استان اردبیل خارج می شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: اما به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین و شمالی شدن جریانات جوی تا صبح فردا هوای استان نسبتا سرد و در برخی مناطق مه آلود پیش بینی می شود.

دولتی مهر افزود:از ظهر یکشنبه تا سه شنبه ضمن افزایش تدریجی دمای هوا، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد ملایم در سطح استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ح/پ

 

بارش باران در اردبیل

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.