سرپرست اورژانس فارس از خدمت رسانی امدادگران اورژانس به ۲۱۵ مصدوم سوانح ترافیکی در دهمین روز از سال نو خبر داد.

دکتر محمدجواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در ۱۷۸ ماموریت مربوط به سوانح ترافیکی در دهمین روز از تعطیلات، گفت: امدادگران اورژانس فارس به ۲۱۵ مصدوم این سوانح، ارائه خدمت داشته اند.

وی افزود: در روز دهم فروردین ۹۷۲ ماموریت امدادی با حضور تکنسین‌های اورژانس فارس به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

دکتر مرادیان با اشاره به ماموریت های امدادی روز گذشته اظهار داشت: ۴۸۱ مورد مربوط به ماموریت‌های شهری، ۴۸۹ مورد مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای و ۸۳۷ مورد نیز مربوط به مراجعان به کمپ‌های نوروزی بوده است.

مرادیان با اشاره به اینکه روز گذشته شاهد ۴   پرواز بالگرد جهت ارائه خدمات درمانی به شش مصدوم حوادث ترافیکی در استان بودیم،  تصریح کرد: متاسفانه در سوانح جاده‌ای استان، ۸ نفر از هموطنانمان کشته شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس همچنین از خدمات رسانی این مرکز به ۳ فرد مسموم شده با گاز مونوکسیدکربن طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که سه مورد نیز به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

رئیس اورژانس فارس اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان فارس، به صورت شبانه روزی برای ارایه خدمات به هموطنان و مسافران آمادگی دارد.
انتهای پیام/ر

آمار امدادی اورژانس فارس در ایام نوروز

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار