رئیس اورژانس فارس گفت: در ایام نوروز ۱۸۳ پایگاه اورژانس به مسافران نوروزی در استان خدمات ارایه می‌دهند.

خدمات دهی ۱۸۳ پایگاه اورژانس به مسافران نوروزی در فارسمحمد جواد مرادیان سرپرست اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از فعالیت و خدمات دهی ۱۸۳ پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت: نوروز امسال در محور‌های مواصلاتی فارس ۱۷ کمپ و پایگاه سیار به مسافران نوروزی خدمات ارایه می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی تمام وقت اورژانس فارس در ایام نوروز، افزود: با آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان فروردین ماه به منظور استقبال از میهمانان، ایجاد حس آرامش خاطر در آنان و ارائه خدمات درمانی بهینه و به موقع، تمامی کارکنان حتی کارکنانی که شیفت نیستند در آماده باش کامل هستند.

مرادیان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از پایگاه‌ها جاده‌ای و ۳۰ درصد آن‌ها شهری هستند، گفت: همچنین تعدادی ایستگاه سلامت در ورودی شهرستان‌های فارس فعال هستند که خدمات رایگان به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در ورودی‌های شیراز ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۴ بالگرد اورژانس آماده خدمات‌رسانی هستند که شهروندان و مسافران می‌توانند در صورت وقوع هرگونه حادثه با برقرای تماس با سامانه شبانه‌روزی ۱۱۵ خدمات رایگان پیش بیمارستانی دریافت کنند.

سرپرست فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به استقرار کمپ‌های موقت در مراکز زیارتی و سیاحتی سطح شهر تصریح کرد: این کمپ‌ها در حرم شاهچراغ (ع)، حافظیه، سعدیه، زندیه و دیگر اماکن تاریخی و مذهبی مستقر هستند.
انتهای پیام/ر

فعالیت ایستگاه سلامت در ورودی شهرستان‌های فارس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار