دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس از اسکان بیش از ۵۳۹ هزار نفر در مدارس این استان خبر داد.

اسکان بیش از ۵۳۹ هزار نفر در مدارس فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خدابخش شهبازی دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس با بیان اینکه تا صبح یازدهم فروردین ۱۴۹ هزار و ۹۳۴ خانوار فرهنگی در کلاس‌های درس استان فارس اسکان یافتند، گفت: از زمان آغاز اسکان فرهنگیان تا صبح امروز در مجموع ۵۳۹ هزار و ۷۶۴ نفر مهمان مدارس استان فارس بوده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی خانواده‌ها بیش از یک شب در مدارس فارس اقامت داشته‌اند بنابراین در مجموع یک میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۹۱ نفر شب در مراکز اسکان فرهنگیان استان فارس اسکان یافتند.

شهبازی ادامه داد: در بین شهرستان‌های استان فارس «شیراز» رکوردار بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی بوده و بعد از آن «آباده»، «کازرون»، «مرودشت»، «لارستان» و «جهرم» بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی را داشته است.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس با بیان اینکه بیشترین مهمانان نوروزی فارس از استان‌های آذربایجان شرقی با ۵۴ هزار و ۶۰۰ نفر، اصفهان با ۵۳ هزار و ۶۲۱ نفر، کرمان با ۳۷ هزار و ۸۵۰ نفر، خراسان رضوی با ۳۳ هزار و ۷۳۳ نفر و خوزستان با ۲۳ هزار و ۸۷۲ نفر بوده است، گفت: کمترین مهمانان نوروزی نیز مربوط به استان سمنان با ۲ هزار و ۶۰۸ نفر بوده است.
انتهای پیام/ر

اقامت بیش از یک میلیون و ۶۱۹ هزار نفر شب در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.