مدیر آموزش و پرورش لارستان از آمادگی ۲۳۰ اقامتگاه لارستان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان اظهار کرد: ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی به امکانات رفاهی مجهز شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند امسال، ستاد اسکان فرهنگیان لارستان فعالیت خود را به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با مدارس مجری طرح اسکان به منظور استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی آغاز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان ادامه داد: امسال این ستاد ظرفیت اسکان ۳۶۰ مسافر در روز را دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه اسکان به ۳ گروه ویژه، «الف» و «ب» تقسیم می‌شوند، افزود: این تقسیم‌بندی بنا به میزان تجهیزات و امکانات است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: امسال مدارس مشمول طرح اسکان، به ۴۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته فرش، ۲۰ دستگاه یخچال مجهز شده‌اند.

اسماعیلی گفت: پارسال بیش از ۱۶ هزار نفر روز مهمان توسط ستاد اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شدند، و این شهرستان از لحاظ پذیرش مسافر جزو ۵ شهر برتر استان فارس قرار گرفت.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از شهروندان درخواست کرد تا در راهنمایی مسافران نوروزی به سمت ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش لارستان و همچنین نشانی مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۲۴۷۹۹۵ و ۵۲۲۴۹۲۲۲ یا ۰۹۳۹۱۸۹۸۳۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

اعلام آمادگی لارستان برای اسکان فرهنگیان در نوروز

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار