شهرستان بروجن آماده میزبانی از ۳۰۰ هزار میهمان نوروزی در نوروز ۹۶ است.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید سیف الله فیاضی فرماندار بروجن گفت: تمهیدات لازم جهت میزبانی از ۳۰۰ هزار مسافر در اماکن اقامتی و سیاحتی این شهرستان برای نوروز ۹۶ اتخاذ شده است.

وی افزود: ۸۰ کلاس درس، مراکز اقامتی، مکان‌های عمومی دولتی و بخش خصوصی با امکانات رفاهی و اقامتی مناسب، برای اسکان مسافران و گردشگران در این شهرستان پیش بینی گردید.

فیاضی با بیان آماده سازی ۸ اقامتگاه گردشگری با ظرفیت برپایی ۳ هزار چادر  در بروجن اضافه کرد: ۲ اکیپ راهنمایی مسافران، ۲ پایگاه امداد جاده‌ای و ۲ اکیپ سیار پلیس راه برای خدمت رسانی بهتر به میهمانان نوروزی در سطح این شهرستان فعال می‌باشد.

وی ادامه داد: با آغاز طرح نوروزی، کشیک ادارات، اصناف، نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه، بخش بهداشت و درمان و راهداری آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.

فیاضی افزود: ویژه برنامه‌های نوروزی نیز به صورت شاخص در بقاع متبرکه امامزادگان حمزه علی (ع) بلداجی، علی ابن احمد (ع) دهنو، عسگر (ع) و علی (ع) گندمان و میر حیدر شاه (ع) نقنه اجرا می شود.

وی، تالاب‌های بین المللی چغاخور، گندمان و سولقان، باغ آورگان، چشمه گلوگرد، گردشگاه گردبیشه، چشمه آب سفید، چشمه و تفرجگاه سیاسرد، گردشگاه مادر و دختر گندمان، بقعه امامزاده حمزه علی (ع)، امامزاده قیس بن علی (ع)، نقوش سنگی برجسته در تنگ کوهستانی سولک (ساوالک) بختیاری را از جمله اماکن دیدنی و سیاحتی منحصر به فرد این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار بروجن گفت: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و غربی کشور و طبیعت چشم نواز و آثار تاریخی ارزشمند، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

فیاضی اضافه کرد: طبیعت بکر، جاذبه‌های طبیعی و قرار گرفتن شهر بروجن در محور مواصلاتی خوزستان به اصفهان و محورهای غربی کشور از مهم‌ترین دلایل استقبال و سفر گردشگران به این شهرستان می باشد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری و در مسیر ارتباطی استان‌های مرکزی کشور به خوزستان و بنادر جنوب ایران واقع شده است که با ارتفاع افزون بر دو هزار و ۲۰۰ متر از طرح دریا، یکی از بلندترین شهرهای ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار