منطقه هفت تپه پایگاه تحول روح و انسان سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار عمرانی نخستین فرمانده لشگر ویژه ۲۵ کربلا مازندران گفت:بازدید از هفت تپه و یادآوری رشادت‌ها و ۸ سال جنگ نابرابرانه رزمندگان مقابل دشمنان، روح انسان را متحول می‌کند و یک منطقه انسان ساز است.

وی افزود:اردوگاه نظامی شهید منتظری هفت تپه بزرگترین پادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان دفاع مقدس که ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار وسعت آن بود.

سردار عمرانی با بیان اینکه ۲۵ هزار رزمنده در این منطقه انواع آموزش‌ها مانندغواصی، آموزش تانک را دیدند، گفت: گردان‌های پیاده که از هفت تپه گردان به گردان غواص‌های خط شکن آموزش می‌دیدند، اروند و پل‌های بصره و دروازه‌های فاو از هفت تپه حلبچه را فتح کردند.

نخستین فرمانده لشگر ۲۵ کربلای مازندران با بیان اینکه هفت تپه بارگاه و گنبد و گلدسته ندارد، اما انسان ساز است گفت:نام هفت تپه خانواده‌های شهدا را خوشحال می‌کند به دلیل اینکه هفت تپه شاهد برادری، ایمان و شهادت طلبی رزمندگان و شهدا بود.

وی با بیان اینکه جوانان هفت تپه آرزویشان شهادت بود، افزود:جوانان با آموزش‌هایی که دیدند و توکل بر خدا و حمایت‌های مردمی از پشت جبهه توانستند خاک غصب شده این میهن را از دشمنان کافر پس بگیرند.

سردار عمرانی گفت:رزمندگان با دست خالی برای ارزش‌ها و معرفت‌های دینی دفاع کردند و پشت ابرقدرت‌ها را به زمین زدند.

وی با بیان اینکه دشمن توپ و تانک و هواپیما‌های فوق پیشرفته و دلار‌های بلاعوض، پنتاگون و ژنرال‌های آمریکایی داشت، اما امکانات نظامی آن زمان ما بسیار ناچیز بود گفت: تاریخ هفت تپه ویژگی‌های خاص خودش را دارد که امروز باید به همت همه مسئولان و مردم به ویژه نسل جدید احیاء و به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه هفت تپه دوبار بمباران شد و لشگر ۲۵ کربلا ۳۷ شهید تقدیم اسلام کرد افزود:ماهر عبدالرشید فرمانده معروف سپاه سوم بصره می‌گفت: لشگر ویژه ۲۵ کربلا عقربه این عقرب باید زده شود.

نخستین فرمانده لشگر ویژه ۲۵ کربلای مازندران با بیان اینکه جوانان امروز بدانند که جوانان دیروز با دست خالی با اطاعت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با بصیرت جنگیدند و یک لیوان آب اروند را به دشمن ندادند. گفت: هفت تپه امروز زیارتگاه عاشقان شهدا و کاروان‌های راهیان نور شد.
انتهای پیام /آ

هفت تپه زیارتگاه کاروان‌های راهیان نور

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار