مادر شهید مدافع حرم حسین بواس گفت: شهدا اهل دروغ و تجملات نبودند، مسئولان هم اهل خودسازی باشند و دروغ نگویند.

زهرا دلیلی مادر شهید مدافع حرم حسین بواس در گفتگو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمدن به مناطق عملیاتی را توفیقی از جانب شهدا می‌داند و به نیابت از شهدای دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن و امنیت پا به مناطق عملیاتی جنوب گذاشته است.

وی با بیان اینکه حسین تک فرزند پسر خانواده بود، افزود: زمانی که حسین نوجوان بود برای اولین بار سال ۷۸ همراه با خانواده به منطقه عملیاتی جنوب کشور آمد.

زهرا دلیلی مادر این شهید مدافع حرم با بیان اینکه فرزندش در قسمت آماد و پشتیبانی سپاه فعالیت می‌کرد گفت: در اردوی راهیان نور یک روز ناهار زائران نان و حلوا شکری بود و شام هم کنسرو لوبیا، به حسین گفتن با این هوای گرم، غذا مناسب زائران نیست. در جوابم گفت: "هرکسی پول داره بفرما هتل". این اردو با کمک‌های مردمی راه افتاد و ماهم بودجه زیادی نداریم.

وی به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش پرداخت و افزود: پسرش با حجب و حیا بود و در مساله نگاه به نامحرم بسیار مراقب بود و رعایت می‌کرد، احترام به پدر و مادر و مهربانی از ویژگی‌های رفتاری مهم پسرش بود.

زهرا دلیلی مادر این شهید مدافع حرم گفت: حسین دو بار به سوریه اعزام شد. دفعه دومی که می‌خواست به سوریه برود خوابی دیده بود که خوابش را به شهید مدافع حرم حامد کوچکی زاده اهل گیلان گفت:، حتی تاریخ و روز شهادتش را هم می‌دانست.

وی افزود: حسین در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۹۵ به شهادت رسید.

مادر شهید مدافع حرم شهید حسین بواس تاکید کرد: شهدا اهل دروغ و تجملات نبودند، مسئولان هم اهل خودسازی باشند و دروغ نگویند.

مادر شهید مدافع حرم حسین بواس در مناطق در آستانه سال تحویل پدر و مادر شهید مدافع حرم حسین بواس که همراه با کاروان راهیان نور شهرستان چالوس عملیاتی جنوب کشور حضور داشتند

انتهای پیام /آ

 شهدا به دور از دروغ و تجملات

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.