سارقی که یک ماه پیش یک چوپان را در ساوه به قتل رسانده بود دستگیر شد.

دستگیری سارق قاتل درساوه درکمتر از یک ماهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ بیژن اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه: از دستگیری قاتل چوپان ساوه‌ای دستگیر خبر داد.

سرهنگ اسدی افزود: در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در اطراف یکی از کوره‌های آجرپزی شهر صنعتی ساوه، گزارش قتلی به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با اعزام تیم‌های انتظامی پلیس به منطقه مورد نظر، جسد بیجان چوپان ۴۵ ساله ساوه ای، در مکان مذکور در داخل چاه عمیقی کشف شد.

وی اضافه کرد: پس از کشف جسد چوپان مذکور با ادامه یافتن جستجو‌های فراگیر پلیس و اعزام نیرو‌های تخصصی به محل وقوع قتل رخ داده، یکی از قاتلان مقتول که از همسایگان چوپان ساوه‌ای بود، از سوی کارآگاهان پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با برنامه ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: قاتل دستگیر شده، پس از انجام تحقیقات تخصصی به قتل چوپان مورد نظر به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به انگیزه سرقت احشام او اعتراف کرد.

وی بیان کرد: قاتل در روز وقوع قتل، با دوستانش به دلیل آن که پس از سرقت احشام، از سوی چوپان مورد شناسایی قرار گرفته بودند، تصمیم به قتل او گرفته و او را به داخل چاه عمیقی در اطراف شهر صنعتی می‌اندازند.

سرهنگ اسدی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس در راستای دستگیری دو قاتل فراری دیگر که در قتل چوپان ساوه‌ای شرکت داشته اند افزود: هر گونه اطلاعات تکمیلی درباره وقوع این قتل، از طریق اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ


دستگیری قاتل چوپان ساوه ای

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.