دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار گفت: تاکنون ۲۷۷ هزار و ۵۱۷ نفر به چابهار سفر کردند و در مراکز اقامتی ثابت و خودجوش اقامت کردند.

طاهره شهرکی دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به رشد ۲۵ درصدی ورود گردشگران به چابهار گفت: از ۲۷ اسفندماه تا کنون فروردین ۲۷۷ هزار و ۵۱۷ نفر به چابهار سفر کردند و در ۱۶ مرکز اقامتی ثابت و خودجوش شهر و منطقه آزاد چابهار اقامت کردند.

وی افزود: آمارگیران ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی به‌صورت روزانه از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مدارس، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، منازل استیجاره‌ای و کمپ‌های چادری ثابت و خودجوش آمار می‌گیرند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار امسال ۳۰ رویداد فرهنگی، تفریحی و ورزشی را برای مسافران نوروزی تدارک دیده که شامل جنگ‌های شادی و فستیوال‌ها روزانه و شبانه، مسابقات متنوع بیابانی و ساحلی و تور‌های روزانه به نقاط گردشگر پذیر سواحل مکران است.

شهرکی با اشاره به رشد ۱۵ درصدی پرواز‌ها به چابهار در نوروز ۹۷ خاطرنشان کرد: ایران‌ایر، آسمان، کاسپین، کیش‌ایر، زاگرس، تابان و آتا در ایام نوروز به فرودگاه بین‌المللی چابهار پرواز دارند که برخی جدید هستند و برخی هم فوق‌العاده پرواز و افزایش پرواز دارند.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: تعداد گردشگرانی که امسال از شهر‌های غیر هم‌جوار به چابهار سفر کردند افزایش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است؛ ما امسال در چابهار میزبان مسافران زیادی از شهر‌های شمالی، غربی و تهران بودیم که نشان از شناسایی بهتر چابهار در صنعت توریسم کشور است.

انتهای پیام/ع

اقامت در مسافران نوروزی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار