به دلیل حجم بالای تردد‌ها در محدوده گردنه حیران ترافیک سنگین در منطقه حاکم و سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مسافران شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛به دلیل حجم بالای تردد‌ها در محدوده گردنه حیران ترافیک سنگین در منطقه حاکم و سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مسافران شده است و ترافیک سنگین آلودگی هوا را نیز در مسیر بر اثر دود حاصل از اگزوز ماشین‌ها و بوی لنت خودرو‌ها منجر شده است.

در حال حاضر هوا به قدری در این محدوده آلوده است که سبب ایجاد شرایط نامساعد جسمانی و بدحالی برخی از مسافران در مسیر شده است.

با توجه به اینکه این مسیر دارای چندین منطقه سربالایی و سرپایینی بوده، برخی خودرو‌ها به دلیل این موضوع و شرایط سخت در چنین محور‌هایی برای خودروها، دچار مشکلاتی شده‌اند و چندین تصادف جزئی نیز در مسیر اتفاق افتاده، اما به دلیل ترافیک سنگین امکان رسیدگی به وضعیت این خودرو‌ها و تصادفات نیز میسر نشده است.

در چنین شرایطی اگر فردی دچار بیماری خاص و وضعیت جسمانی نامناسب در این محدوده شود و یا بیماری و مشکلی برای هر یک از مسافران پیش بیاید امکان انتقال آن‌ها به مراکز درمانی و امدادرسانی نیز وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که با وجود سپری شدن مدت زمان طولانی از ایجاد ترافیک سنگین در منطقه، هیچ پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده حیران حضور نداشته و این امر سبب تشدید وضعیت نابسامان در این محدده شده است.

انتهای پیام/پ

ترافیک در مسیر های خروجی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
گردنه حیران متعلق به گیلانه تصحیح کنین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
گردنه حیران در استان گیلان هست