پربازدیدترین و پربحث‌ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دهم فروردین ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امدادرسانی به بیش از 38 هزار مسافر نوروزی طی 16 روز گذشته،جایگزینی‌ 14 هزار اتوبوس‌ طی 3 سال آینده و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه (دهم فروردین ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار دهم فروردین ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

سناریوی جدید هایپرمارکت ها برای شهروندان/قانون گریزی گره ترافیکی را کور می کند

چند وقتی است که هایپرمارکت ها برای پارک خودرو اقدام به گرفتن پول از مشتریان می کنند که همین امر موجب می شود تا شهروندان اقدام به پارک خودرو در پارکینگ نکنند و ترافیک تهران دو چندان شود.

 

کشف 71 درصدی جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:پلیس فتای پایتخت در سالی که گذشت موفق به کشف ۷۱ درصدی جرایم ارتکابی در فضای مجازی شد.

 

امدادرسانی به بیش از 38 هزار مسافر نوروزی طی 16 روز گذشته

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 38 هزار و 807 مسافر نوروزی طی 16 روز گذشته خبر داد.

 

جایگزینی‌ 14 هزار اتوبوس‌ طی 3 سال آینده

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ظرف 3 سال 14 هزار اتوبوس‌ را نوسازی و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده با پولی که دولت می‌دهد، می کنیم.

 

سرعت و سبقت غیرمجاز عامل 60 درصد تصادفات فوتی

سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طی شبانه روز گذشته ۶۰ درصد علت تصادفات فوتی سرعت و سبقت غیرمجاز و ۳۰ درصد عدم توجه به جلو‌ ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

 

خدمت رسانی 70 درصد محیط بانان در ایام نوروز به مردم/تخلف در طبیعت را به سامانه 1540 گزارش بدهید

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مردم درخواست می کنیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در طبیعت با سامانه 1540 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار