همایش پیاده روی خانوادگی با شعار نشاط اجتماعی در بندر اُلی شمالی شهرستان دیر برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی با شعار نشاط اجتماعی برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با هدف ورزش و تندرستی و نشاط اجتماعی در آستانه میلاد امام علی (ع) و روز جمهوری اسلامی در بندر اُلی شمالی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی اُلی شمالی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با توجه یه فراگیر شدن بیماری‌های قلبی، عروقی و فشار خون و چاقی در جامعه نیاز است ورزش همگانی در بین جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: ورزش شرایط جسمی و روحی افراد را حفظ می‌کند و با افزایش شور و نشاط در جامعه، زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

پولادی با بیان اینکه در روستا‌ها به امر ورزش کمتر توجه می‌شود گفت: توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در راستای ایجاد نشاط و شادابی در فضای روستا امروز برنامه پیاده روی خانوادگی با حضور پر شور مردم برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی روستای اُلی شمالی عنوان کرد: مسیر پیاده روی از مدرسه قدیم روستا به سمت پارک ساحلی است که در پایان به قید قرعه بیش از ۹۰ جایزه شامل دوچرخه، کارت هدیه، پتو، چایی ساز و سایر لوازم خانگی به شرکت کنندگان اهداء شد.

وی اضافه کرد: روستای اُلی شمالی با ساحل زیبا، اسکله و پارک ساحلی خود در ایام نوروز پذیرای مهمانان نوروزی بوده که البته در طول سال افراد زیادی از شهر‌ها و روستا‌های اطراف در این مکان حاضر می‌شوند.

در پایان مراسم از دهیار و اعضای شورای اسلامی سابق، جانبازان، فعالین فرهنگی و ورزشی، دانش آموزان برتر و خیرین تجلیل شد.

انتهای پیام/م

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان دیر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.