امام جمعه سمنان با بیان اینکه با حمایت از کالای ایرانی دشمن ناکام می ماند گفت : حمایت از کالای ایرانی می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نماز جمعه هفته دوم فروردین ماه 97 سمنان گفت : دولت و ملت باید با تعصب از کالای ایرانی حمایت و استفاده کنند چرا که با حمایت از کالای ایرانی دشمن ناکام می ماند.

وی افزود : تحقق شعار سال تنها مختص به دولت و دستگاه های اجرایی نیست بلکه تمامی آحاد جامعه در حمایت از کالای ایرانی مسئول هستند.

امام جمعه سمنان با بزرگداشت آغاز آیین معنوی اعتکاف گفت : امسال 95 درصد از معتکفان از جوانان هستند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی گفت : جمهوری اسلامی ایران با ادامه استکبار ستیزی ، دشمن شناسی و وحدت 40 ساله شده است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اقدام متقابل روسیه در اخراج 60 نفر از دیپلمات های این کشور از آمریکا گفت : دولت ما هم باید همینگونه باشد تا آمریکا بفهمد دیگر جهان ، دهکده ای نسیت که آمریکا هم کدخدایش باشد.

شاهچراغی تصریح کرد : استکبار جهانی همواره درصدد رخنه در جامعه ایران است اما با رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای توطئه های دشمنان به خصوص دسیسه های آمریکای جنایتکار در منطقه خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با بزرگداشت سالروز میلاد حضرت امام علی (ع) همگان را به رعایت تقوای علوی برای دوری از گناه دعوت کرد و از مردم خواست در روز سیزدهم فروردین ضمن حضور در طبیعت و بهره مندی از فضای سبز و هوای بهاری ، حرمت روز شهادت حضرت زینب (س) را داشته باشند.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته دوم فروردین ماه 97 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.