امام جمعه سمنان گفت : نباید به آمریکا اعتماد کرد و در موضوع برجام به ما ثابت شد آمریکا بدعهدی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته اول اسفند ماه 96 در سمنان با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا گفت : در موضوع برجام به ما ثابت شد آمریکا بدعهدی می‌کند.

وی افزود : در مساله برجام به آمریکا اعتماد کردیم که برای ما سودی نداشت، فواید برجام را در داخل کشور می شماریم ولی مردم ما به چشم خود عهدشکنی‌های آمریکا را دیدند و اکنون نیز آمریکا دارد با برجام بازی می کند.

آیت الله شاهچراغی در ادامه چند آفت را برای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته به مواردی اشاره کردند که از آن‌ها می‌توان به آفت‌های انقلاب تعبیر کرد که یکی از آن‌ها بازگشت به عقب و یا ارتجاع است که برخی فکر می‌کنند باید به زمان پهلوی بازگردیم.

وی کاخ‌نشینی، دست‌اندازی به بیت المال، عدم شفافیت، فاصله گرفتن مسئولان از مستمندان و ... را از دیگر آفت‌هایی نام برد که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حوادث خیابان پاسداران که به شهادت تعدادی از نیروهای ناجا و بسیج منجر شد، محکوم است تصریح کرد : همه می دانند که در حادثه خیابان پاسداران عده‌ای که ادعای عرفان داشتند با اغتشاشگری نیروهای پلیس را مورد ضرب و شتم و حتی به شهادت رساندند و لذا باید گفت ریشه این اغتشاشات در دست بیگانگانی مانند آمریکا است.

وی با اشاره به هوشیاری و مواضع صریح و صحیح مردم مقابل این توطئه ها، از قوه قضائیه و سایر قوا خواست تا با رسیدگی سریع به این موضوع و مجازات عاملان آن، زمینه اعتماد بیشتر بین عموم جامعه و مسئولان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت هشتم اسفند روز امور تربیتی گفت : این مناسبت حاصل تلاشها و زحمات شهیدان رجائی و باهنر است و در کنار خانواده ها، آموزش و پرورش وظیفه خطیری برای تربیت اسلامی و قرآنی نسل جدید انقلاب و دوری از آموزه های غربی بر عهده دارد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته اول اسفند ماه 96 سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.