رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بار دیگر بر عزم راسخ فلسطینیان برای تحقق اهدافشان در سرزمین فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه: ملت فلسطین هرگز از قدس کوتاه نمی‌آیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد ملت فلسطین هرگز از قدس کوتاه نمی آید و هیچ جایگزینی برای فلسطین نیست و هیچ راه حلی جز بازگشت وجود ندارد.

اسماعیل هنیه در سخنان خود در راهپیمایی بازگشت در روز زمین در غزه گفت: ملت فلسطین بار دیگر زمام امور را بدست گرفته است و تاریخ سازی می کند. این ملت از جهاد طولانی، مقاومت پیوسته و مبارزه خود برای همه فلسطین و قدس و حق بازگشت خسته نمی شود. در سایه هجومی که قضیه ما و در قلب آن قدس و همچنین حق بازگشت با آن روبرو است، ملت فلسطین امروز کوچک و بزرگ، خردسال و سالمند، جوان و میانسال به بیرون آمده است تا بر حق بازگشت خود تاکید کند. بازگشت به فلسطین و همه فلسطین؛ هرگز کوتاه نخواهیم آمد و رژیم صهیونیستی را در یک وجب از خاک مقدس فلسطین به رسمیت نخواهیم شناخت.

وی در ادامه خطاب به ملت فلسطین گفت: امروز بار دیگر تاریخ ملتمان و تاریخ قضیه خود را می نویسیم. امروز ملت فلسطین بیرون آمد تا به ترامپ و معامله ناکام وی (معامله قرن) و هر آن کسی که با این معامله توطئه آمیز موافق است، بگوید که هرگز از قدس کوتاه نمی آید و هیچ جایگزینی برای فلسطین نیست و هیچ راه حلی جز بازگشت وجود ندارد.

اسماعیل هنیه افزود: مردم فلسطین به سرعت با هم متحد می شوند و اصول، میدان مبارزه و اسلحه آنها را با یکدیگر متحد می سازد. امروز همه ملت فلسطین در خندق اصول و مبانی و در راس آن حق بازگشت و در خندق قدس و خندق مقابله با معامله های مشکوک، متحد است.

وی خاطر نشان کرد: به یاری خدا این راهپیمایی، آغازی است برای بازگشت به همه سرزمین فلسطین.

انتهای پیام/

سخنرانی اسماعیل هنیه در راهپیمایی بازگشت در غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار