ترامپ شب گذشته در اوهایو گفت آمریکا به زودی از سوریه خارج خواهد شد و این موضوع راهبرد نظامی متناقض واشنگتن در قبال سوریه را نشان می‌دهد.

پیام‌های ضد و نقیض آمریکا درباره راهبرد نظامی خود در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، آمریکا در حال ارسال پیام های ضد و نقیض درباره راهبرد نظامی خود در سوریه است.

بر اساس گزارش این شبکه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جمع مردم ایالت اوهایو گفت که آمریکا به زودی از سوریه خارج خواهد شد. این سخنان مایه تعجب حتی اعضای حزب خودش شد. یک مقام دفاعی آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت مشخص نیست منظور رئیس جمهور آمریکا از این سخنان چه بوده است. یک فرمانده نظامی آمریکایی نیز اعلام کرد چالش های موجود در سوریه به اندازه ای پیچیده هستند که نمی تواند از خروج ناگهانی آمریکا از سوریه سخن گفت.

مشکلات فراوانی پیش روی سوریه وجود دارد. این کشور اکنون وارد هفتمین سال جنگ داخلی شده است و مشکلات انسانی در این کشور به شدت گسترده است. عفرین شهری است که در مرز ترکیه قرار دارد و زمانی پایگاه کردها محسوب می شد. اما از زمان ورود نیروهای ترکیه به آن، بیش از صد هزار نفر از شهروندان عفرین از خانه های خود آواره شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار