اتفاقات و حاشیه های این هفته سینما بیشتر به حوزه اکران مربوط می شد و گلایه ها و نقدهایی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اتفاقات و حاشیه های این هفته سینما بیشتر به حوزه اکران مربوط می شد و گلایه ها و نقدهایی را به همراه داشت.

کارمن شاختازاروف کارگردان مطرح روسیه از مهمانان این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

"شاخ کرگدن"محسن محسنی نسب بصورت گسترده در قزاقستان و روسیه اکران می شود.

شروع اکران خارجی"هاری"در اردیبهشت از شهرهایی در کانادا و امریکا آغاز و پس از آن در برخی شهرهای فرانسه،ایتالیا و انگلیس ادامه پیدا می کند.

مسعود حاتمی از ارسال فیلم سینمایی خود با نام"موریانه"برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

تقدیر از داریوش مهرجویی کارگردان مطرح سینما در جشنواره بین المللی فیلم مسقط.

محسن کیایی نسبت به یکسان نبودن شرایط اکران برای فیلم ها واکنش نشان داد و این موضوع را نقد کرد.

فیلم سینمایی"غلام"به کارگردانی میترا تبریزیان و بازی شهاب حسینی با دریافت چهار ستاره از سوی منتقد سینمایی روزنامه گاردین به عنوان فیلم هفته گاردین معرفی شد.

نوید محمد زاده از وضعیت اکران"بدون تاریخ بدون امضاء"انتقاد کرد و گفت:سیاست گذاری این است که کمدی ها بفروشند بگویید دوست ندارید سینمای دغدغه مند دیده بشود و...

حمید فرخ نژاد نسبت به بالا رفتن قیمت دلار واکنش نشان داد و با کنایه گفت:به این میگن عزت اقتصادی،برسد به دست رییس جمهور محترم.

علی سرتیپی با انتقاد از عملکرد سامانه فروش آنلاین بلیت سینماها بیان کرد:چرا این سامانه در ساعت های پر ترافیک دچار اختلال می شود؟این اختلالات به فروش فیلم ها لطمه می زند.

طرح نیم بها بودن بلیت سینماها در روزهای سه شنبه در ایام نوروز اعمال نمی شود اما بعد از تعطیلات به روال عادی خود بر می گردد این گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار