۸ هزار زائر نوروزی از خدمات دارالشفاء حرم حضرت شاهچراغ (ع) بهره‌مند شدند.

بهره مندی ۸ هزار زائر از خدمات دارالشفاء حرم حضرت شاهچراغ (ع)مرتضی هادی سرپرست دارالشفای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی ۸ هزار نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه خیریه تخصصی و فوق تخصصی حضرت شاهچراغ (ع) قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تعداد ۴ پایگاه اورژانس در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی در نقاط مختلف حرم مستقر هستند و به ارائه خدمات مختلف به مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

هادی مراجعات به درمانگاه آستان مقدس را ۵۵۴۷ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین ۲۵۳۹ نفر در بخش‌های مختلف از جمله تزریقات، ویزیت پزشک و اورژانس دندانپزشکی از خدمات درمانی بهداشتی این درمانگاه بهرمند شدند.

وی تعداد مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های اورژانس را به طور میانگین روزانه ۴۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین به طور میانگین در هر روز ۶۰۰ نفر به درمانگاه مراجعه می کنند.

هادی اظهار کرد: اعزام ها در مورد مشکلاتی نظیر فشار خون بالا، حمله قلبی، زمین خوردگی، تشنج، بیماری‌های زنان بوده که در موارد لازم بیماران مشمول خدمات بیمارستانی شدند.

وی افزود: در همین مدت، داروخانه مستقر در دارالشفای حرم مطهر به ۴۵۰۰ مراجعه‌کننده ارائه خدمت کرده است.

براساس این گزارش دارالشفای تخصصی و فوق تخصصی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در ضلع جنوبی آستان مقدس بنا شده است و خدمات مختلف پزشکی - درمانی، بهداشتی و دارویی را به عموم زائرین و مجاوران ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات رایگان درمانی، بهداشتی در دارالشفاء حرم حضرت شاهچراغ (ع)

برچسب ها: درمان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار