وزیر صهیونیست در ادعایی با تاکید بر لزوم عقب راندن ایران از سوریه، گفت گام اول برای این کار لغو برجام و بازگرداندن تحریم‌هاست.

ادعای وزیر کابینه رژیم صهیونیستی: برای عقب راندن ایران از سوریه باید برجام را لغو کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی در ادعایی با تاکید بر لزوم عقب راندن ایران از سوریه، گفت گام اول برای این کار لغو برجام و سپس بازگرداندن تحریم‌ها است.

«یواف گالانت»، وزیر ساخت‌وساز کنونی و فرمانده سابق واحد جبهه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی‌پایه و اساس درباره ایران، گفت تل‌آویو باید خود را برای وضعیتی که در آن ایران نفوذ خود را در منطقه و اطراف آنها افزایش داده است، آماده کند.

گالانت با ادعای اینکه هدف بعدی محور مقاومت، اردن خواهد بود، گفت: «ایرانی‌ها در حال استفاده از خلاء قدرتی هستند که در خاورمیانه درپی سقوط دولت‌ها رخ داده است. آن‌ها تلاش می‌کنند هلال شیعی را از خلیج فارس تا دریای مدیترانه گسترش دهند».

این مقام صهیونیست با تاکید بر اینکه ایران می‌تواند اسرائیل را در موقعیتی خطیر قرار دهد، مدعی شد: «اسرائیل اجازه ایجاد پایگاه نظامی ایران در سوریه را نمی‌دهد. اسرائیل جبهه دوم در بلندی‌های جولان را نمی‌پذیرد. نمی‌توانیم به ایرانی‌ها اجازه دهیم که سکوی پرتاب (موشک) در سوریه داشته باشند، سلاح‌های کشتار جمعی را (به لبنان) منتقل کنند و توازنی را که در خاورمیانه بین ما و همسایگانمان وجود دارد برهم زنند».

وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی حضور ایران در سوریه را مشکلی برای «جهان آزاد» توصیف کرده و مدعی شد: «هیچ کسی نمی‌خواهد ایرانی‌ها برای همیشه در سوریه بمانند... اسرائیل و آمریکا موقعیت را به خوبی درک می‌کنند... ایران راهکار (بحران سوریه) نیست، بلکه خود مشکل است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
سعید
۲۳:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
گویا فراموش کردید که تا دیروز برجام را تنها گزینه کنترل برنامه هسته ای ایران میدانستید
آخرین اخبار