نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: تا ۴۵ روز دیگر قواعد بازی درباره برجام تغییر خواهد کرد

«دنی دانون» از اعضای دائم شورای امنیت خواست فرصت ۴۵ روزه برای همسو شدن با آمریکا درباره برجام را از دست ندهند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: تا ۴۵ روز دیگر قواعد بازی درباره برجام تغییر خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی «اسرائیل نشنال نیوز» نوشت: دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی، در جلسه روز چهارشنبه سازمان ملل گفت: تا ۴۵ روز دیگر قواعد بازی درباره برجام تغییر خواهد کرد.

وی در جلسه شورای امنیت مدعی شد: «ما هم اکنون در برهه زمانی حساسی قرار داریم. این آخرین بخت ما برای اصلاح اشتباهاتمان و به رسمیت شناختن این مسئله است که ما همه باید در مسیری جدید برای کنترل رفتار بی ملاحظه ایران قدم برداریم. برای اعضای دائم این شورا پیامی ساده دارم: این فرصت را از دست ندهید، تا ۴۵ روز دیگر ساعت از کار خواهد افتاد و قواعد این بازی تغییر خواهد کرد.»

دانون در ادامه ادعا کرد: «شما هم اکنون می‌توانید یک انتخاب داشته باشید؛ اینکه با آمریکایی‌ها همکاری کنید و از تلاش‌های صادقانه آن‌ها برای ایجاد خاورمیانه‌ای امن حمایت کنید یا اینکه ایران را انتخاب کنید و آن را توانا سازید. از شما تقاضا می‌کنم که درست انتخاب کنید.»

ضرب الاجل تعیین شده برای طرف‌های اروپایی برای موافقت کردن با اصلاح برجام تاریخ دوازدهم مه است. در واکنش به اظهارات ترامپ درباره خروج از برجام، سه کشور طرف این توافق یعنی فرانسه، انگلیس و آلمان پیشنهاد داده اند علیه ایران تحریم‌های جدید وضع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
فرار امريكا از بر جام فقط يك جوك است
آخرین اخبار