سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که استقلال لیاقت پیروزی در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر را داشت.

افاضلى: تیم بهتر برنده بازى امروز بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلى سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره بازى تیمش مقابل استقلال تهران گفت: شروع خوبى در نیمه اول نداشتیم و تیم ما به استقلال احترام گذشت، اما بعد از ٢٥ دقیقه بازى بهتر شدیم و با گل اول تیم بازى تحت کنترل ما بود.

او ادامه داد:روند بازى در نیمه دوم به دلیل تعویض هاى استقلال عوض شد و  ما نتوانستیم روند خود را حفظ کنیم. تیم بهتر بازى را برد. به شفر و هواداران این تیم بابت پیروزی تبریک مى گویم.

افاضلى بیان کرد:تیم فوتبال استقلال به خاطر حضور در رقابت هاى آسیایى از ما بهتر بود، شرایط بهترى داشت و این در حالى است که ما یک ماه تعطیل بودیم و حتى بازى دوستانه هم نداشتیم و امروز این موضوع را در زمین حس کردیم.

او افزود:شک نکنید نفت در لیگ برتر مى ماند. ما ٤ بازى دیگر داریم که همه حکم فینال را دارند و امیدوارم در ٢ بازى آینده شرایط بهترى را رقم بزنیم تا در ٢ دیدار پایانى مشکلى نداشته باشیم. بازیکنان تیم نفت باید با حفظ انرژى، تمرکز خود را بالا ببرند تا در بازى هاى آینده امتیازات لازم را بدست آورند.

او در مورد اینکه کدام یک از بازیکنان زمین برتر بودند توضیح داد:سوال سختى است و دوست دارم از بازیکنان خودم نام ببرم، اما نمى توانم چرا که همیشه بازیکن برتر را از تیم برنده اعلام مى کنند.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی در پایان دیدار با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار