ناصر فریاد شیران مربی تیم فوتبال نفت تهران تعطیلی تمرینات نفت تهران را به علت مشکلات مالی تکذیب کرد.

تکذیب تعطیلی تمرین امروز نفت تهران به علت مشکلات مالی/ حواله خودرو جایگزین مطالبات مالی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می شود تمرینات امروز تیم فوتبال نفت تهران به علت مشکلات مالی تعطیل شد و بازیکنان با اطلاع کادر فنی از حضور در تمرینات امتناع کردند و خواهان مطالبات خود شدند اما مربی تیم فوتبال نفت تهران این موضوع را تکذیب کرد.

ناصر فریاد شیران مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعطیلی تمرین امروز به علت مشکلات مالی صحت ندارد. طبق برنامه تمرین امروز تعطیل است و از فردا تمرینات خود را برای بازی با استقلال شروع می کنیم. 

او  درباره وضعیت مالی باشگاه نفت تهران بیان کرد: در جلسه ای میان مالک باشگاه نفت تهران و بازیکنان مقرر شد که بازیکنان حواله خودرو به جای مطالبات مالی خود دریافت کنند. این حواله قرار است تا آخر اسفندماه به بازیکنان تحویل داده شود. 

فریاد شیران تصریح کرد: هومن افاضلی 20 روز پیش برنامه تمرینی خود را به باشگاه تحویل داد و طبق برنامه تمرینات تیم از 22 تا 27 اسفند ماه تعطیل است. همچنین  تمرینات تیم روز اول عید هم تعطیل است تا لحظه تحویل سال را بازیکنان در کنار خانواده خود باشند. 

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات مالی در تیم نفت تهران مطرح نیست و کامران فردوسی مالک باشگاه با طلبکاران سابق هم صحبت می کند تا  مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

انتهای پیام/ 

اظهارات فریادشیران درباره تعطیلی تمرین امروز نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اسم خودرو چیه
آخرین اخبار