سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که وریا غفوری و امید ابراهیمی دلیل پیروزی آبی پوشان مقابل نفت تهران هستند.

شفر: با صداى بلند با بازیکنانم صحبت کردم /ابراهیمى و غفورى دلیل پیروزی ما هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازى تیمش مقابل نفت تهران گفت: بابت بازى نیمه دوم بسیار خوشحال هستم. نیمه اول فرصت داشتیم تا بازی را یک بر صفر، ٣ بر صفر و حتی سه بر صفر کنیم، اما نشد.

او ادامه داد:اگر هر بار بخواهیم اشتباهات مشابه را تکرار کنیم نمی‌توانیم به گل برسیم. بعد از نیمه اول و در رختکن با صداى بلند با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که باید در نیمه دوم همه شخصیت تیمی ما را ببینند. نمی‌خواستم ملی پوشانم را به بازی ببرم، چون خیلی خسته بودند، اما مجبور شدم از ٢ نفر از آن‌ها استفاده کنم.

سرمربى تیم فوتبال استقلال افزود:بازیکنان ملی پوش ما نشان دادند چقدر خوب و با شخصیت هستند. این را راجع به ملی پوشان خودمان می‌گویم، چون سرمربی استقلال هستم. همه دیدند که ملی پوشان ما چقدر خوب کار کردند.

او بیان کرد:در نیمه اول جابر و قربانی فرصت‌های خوبی داشتند. اگر مهاجم باشم زندگیم را می‌گذارم برای زدن ضربه آخر تا توپ گل شود. از طرفى در نیمه دوم نمی‌خواستم ابراهیمی را بازی دهم، چون او بازی کرده بود، ولی بدون ابراهیمى و وریا نمی‌توانستیم برنده شویم. باید تبریک هم بگویم به حیدری که خیلی خوب فشار آورد و استارت زد. بازیکنان ما برای جام جهانی و تورنمنت‌های بزرگ آماده هستند. از طرفى نظم و ذهنیت آن‌ها آماده است و بازیکنان می‌توانند در جام جهانی خیلی خوب کار کنند.

او در مورد اینکه چرا به داور معترض بود، گفت: عصبانیت ما درباره داور نبود. از بازیکنان خودمان عصبی بودم. باید بر می‌گشتند، اما بر نمی‌گشتند. شاید داور فکر می‌کرد دارم با او صحبت می‌کنم، اما اینگونه نبود.

شفر ادامه داد:تیم ما شخصیت بسیار خوبى دارد و الان باید شرایط بازیکنان ملى پوش را بررسى کنم و ببینم آن‌ها مصدومیتى نداشته باشند چرا که مسئولیت آن‌ها با من است و اینطور نمى شود که این نفرات دیشب بیایند و من هم بخواهم از آن‌ها استفاده کنم و این موضوع اصلا خوب نیست.

شفر بیان کرد:همه دیدید که ٢ بازیکن ملى پوش ما در زمین مسابقه شرایط خوبى داشتند و باز هم مى گویم تمام ملى پوشان استقلال آماده حضور در جام جهانى هستند.

شفر افزود: شما دیدید روزبه چشمى ٩٠ دقیقه بازی کرد بدون اینکه یک اشتباه داشته باشد. ابراهیمی با وجود اینکه دیروز اصلا نخوابیده بود به زمین آمد و نشان داد چقدر آماده است. وریا هم عملکردش در زمین مشخص بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر ٢ بازی تیم ملی را مقابل تونس و الجزایر را دیدم. شما اگر بازیکنانی که خارج از ایران بازی می‌کنند را ببینید متوجه می‌شوید هیچ کدام از آن‌ها ٩٠ دقیقه بازی نمی‌کنند.

شفر درباره بازی با الریان گفت: فردا راجع به این بازی می‌توان صحبت کرد. باید بازی به بازی تمرکز کنیم. همچنین باید ببینیم وضعیت باقری چگونه است. شاید تیام بتواند بازی کند. در هر صورت باید ببینیم فردا به چه شکلی خواهد بود و باید با بازیکنان صحبت کنیم و ببینیم شرایطمان چگونه است. پیروزی ما برای بازیکنان خیلی مهم است و آن‌ها می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند و می‌شود این روحیه را در بازی با الریان هم حفظ کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی استقلال در پایان دیدار با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.