مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان از پلمب دو مرکز عرضه قلیان در همدان خبر داد.

پلمب 2 مرکز عرضه قلیان در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین خالقی‌مجد، مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت همدان گفت: طی عملیاتی ۵۹ عدد قلیان و ادوات آن از دو مرکز عرضه قلیان در همدان جمع‌آوری و این مراکز پلمب شد.

خالقی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز بهداشت و کنترل مراکز عرضه قلیان، 59 عدد قلیان و ادوات آن از دو مرکز عرضه قلیان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام طی روز گذشته با همکاری واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان همدان و عوامل اداره اماکن عمومی انجام شد، گفت: دو مرکز متخلف پلمب شدند.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان با تاکید به اینکه چهارم و پنجم فروردین نیز 65 عدد قلیان از قهوه‌خانه و باغ‌رستوران‌های همدان جمع‌آوری شد، افزود: طی بازدید مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان همدان دو واحد متخلف نیز طی این دو روز پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در هشتمین روز از فروردین بازدیدی از مراکز حساس و هتل‌های شهرستان همدان صورت گرفت، افزود: در این عملیات برای دو مورد از این اماکن که دارای نواقص بهداشتی بودند، اخطاریه صادر شد.

مهندس خالقی‌مجد به بازدید شبانه از مراکز و برخورد با دستفروشان مواد غذایی در نیمه شب هفتم فروردین و ساعات اولیه صبح هشتم فروردین اشاره کرد و گفت: برخورد با دستفروشان مواد غذایی به ویژه عرضه‌کنندگان مواد غذایی به صورت فله‌ای در دستور کار مرکز بهداشت است.

انتهای پیام/ د

جمع آوری 59 عدد قلیان در همدان

برچسب ها: علوم پزشکی ، قلیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.