مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد:

سامانه اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد راه‌اندازی می‌شود

نصیرزاده گفت: سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر با نام «سامانه سجاد» در سال 97 راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 دارای اهداف و برنامه های ویژه ای است، گفت: راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله برنامه های مهم فرهنگی این اداره کل است.

وی با اشاره به اولویت های فرهنگی در اداره کل متبوع خود، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی هنری با موضوع ایثار، جهاد و شهادت، بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات قرآنی، کاشت نهال به نام شهدای دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی کانون های فرهنگی ایثار و... از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه‌اندازی سامانه «سجاد» گفت: سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر با نام «سامانه سجاد» در سال 97 راه‌اندازی خواهد شد. همچنین راه‌اندازی سامانه آموزشی معتمدین ایثارگران با نام «سامانه سامی»، برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی، ایجاد بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر، برگزاری جلسات آسیب‌شناسی دانشجویان شاهد و ایثارگر و فعال‌سازی بخش پژوهشی ایثارگران، توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر و ... از دیگر برنامه‌های آموزشی و دانشجویی این اداره کل ست.

وی با اشاره به برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران درباره اساتید، اظهار داشت: راه اندازی بانک اطلاعات اساتید شاهد و ایثارگر، جذب و استخدام متقاضیان شاهد و ایثارگر، جذب و بورسیه دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر، برگزاری همایش سراسری اعضای هیأت علمی شاهد و ایثارگر، تدوین کتابچه قوانین و مقررات مربوط به اساتید شاهد و ایثارگر، نشست های علمی و فرهنگی با اساتید شاهد و ایثارگر و ... از جمله این برنامه ها خواهد بود.

دکتر نصیرزاده تدوین شناسنامه واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های سما، بازدید از ستادهای شاهد و ایثارگر واحدها، برگزاری همایش های استانی و سراسری و تدوین و گردآوری بخشنامه ها و آیین نامه های موجود را از جمله برنامه های سال 97 امور استان های ادره کل امور شاهد و ایثارگران دانست.

انتهای پیام/

راه‌اندازی سامانه اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار