طالب‌تاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تغییر در تدریس دروس قرآنی دانشگاه آزاد از سال آینده

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد از رویکردی جدید در آموزش‌های قرآنی به دانشجویان در سال تحصیلی آینده خبر داد.

تغییر در تدریس دروس قرآنی دانشگاه آزاد از سال آیندهعبدالمجید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تغییرات در روند آموزش‌های قرآنی دانشگاه، عنوان کرد: در تمام دروس دوره کارشناسی دانشگاه، 2واحد درسی به منظور آشنایی با قرآن کریم در نظر گرفته شده است که با توجه به اهمیت ترویج و تعمیق آموزه‌های قرآنی تغییراتی در نوع آموزش‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: واحد درسی قرآنی با 2 رویکرد قواعد و روان‌خوانی تاکنون مورد توجه قرار گرفته است که از سال آینده برای دانشجویان این روال تغییر کرده و بخش قواعد از واحد درسی حذف می‌شود، چرا که این بخش را باید در آموزش و پرورش فرا گیرند.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد تصریح کرد: 2 رویکرد روان‌خوانی و تدبر در قرآن جایگزین روش‌های قبلی خواهند شد که البته این برنامه برای دانشجویان به جز رشته الهیات در نظر گرفته شده است.

ایجاد سیاست‌های تشویقی و حمایتی پژوهشکده قرآنی برای دانشجویان

طالب‌تاش از ایجاد سیاست‌های تشویقی و حمایتی پژوهشکده قرآنی برای دانشجویان خبر داد و گفت: از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی حمایت‌های مادی و معنوی لازم را انجام می‌دهیم و هر کدام از دانشجویانی که طرح قابل قبولی از طرف پژوهشکده داشته باشند، بنابر کیفیت کار تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

وی در پایان به این تسهیلات اشاره کرد و یادآور شد: تبدیل کتاب به پایان‌نامه، راهنمایی در شیوه نگارش و حمایت‌های مالی از جمله این تسهیلات برای دانشجویان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
اين درساي اضافي قران و اخلاق و انديشه و وصيتنامه و تربيت بدني همه رو شاكي كرده و استادام اينقدر سخت ميگيرن كه دانشجوها از درساي اصليم ميافتن اين درسا باس كلاس آزاد و نمره تشويقي باشه نه اجباري و افتادن
آخرین اخبار