رهایی جزئیات کاهش ۵۰ درصدی شهریه در برخی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

جزئیات کاهش ۵۰ درصدی شهریه در دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امکان کاهش شهریه در برخی رشته محل های دانشگاه وجود دارد، گفت: براساس مصوبه هیئت رئیسه، برای برخی رشته محل های کم‌تقاضا کاهش شهریه تا سقف 50 درصد در نظر گرفته می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: همه واحدها در این زمینه فعال هستند و در صورت بررسی و تایید در کمیسیون های هیئت امنا، از تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

رهایی بیان کرد: دانشجویان می توانند با مراجعه به واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از رشته محل هایی که مشمول تخفیف شهریه شده‌اند، اطلاع یابند.

ایجاد رشته محل های جدید در دانشگاه آزاد

وی با اشاره به اجرای طرح تعاون استانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح مورد استقبال واحدهای دانشگاه قرار گرفت؛ در این طرح ضمن تکمیل بار موظفی اعضای هیئت علمی از بار حق‌التدریس واحدها به میزان قابل توجهی کاسته می شود که این موضوع منجر به کاهش هزینه واحدهای دانشگاهی می شود.

رهایی در ادامه درباره ایجاد رشته محل های جدید در واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد: خوشبختانه شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه فعال شده و سعی می شود با انجام مطالعات تطبیقی و با توجه به نیازهای موجود در هر استان، امکان ایجاد رشته های جدید فراهم شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه‌مدت در دانشگاه گفت: برگزاری این دوره ها نتایج مثبتی از جمله تکمیل ساعت موظفی اعضای هیئت علمی، بالا بردن سطح علمی کارشناسان و متخصصان صنایع مختلف کشور و کمک به ایجاد درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.