مدرسی گفت: ۱۰۴ ماموریت اورژانس در شهرستان سرپل ذهاب از ابتدای فروردین ماه تا کنون انجام شده است.

هیچ مشکلی در امداد رسانی وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صائب مدرسی در تشریح تمهیدات و اقدامات اورژانس در پوشش امدادی ایام نوروز در شهرستان سرپل ذهاب گفت: با توجه به وقوع زلزله و شرایط خاص شهرستان سرپل ذهاب خوشبختانه در نوروز امسال در این شهرستان با همکاری دیگر دانشگاه‌های معین ظرفیت‌های اورژانس افزایش یافته و شاهد ارتقاء در ارائه خدمات و بهبود کیفیت خدمت رسانی هستیم.
وی با بیان اینکه تمام امکانات مجموعه دانشگاه برای حفظ سلامت و رفاه شهروندان و هموطنان در ایام نوروز بسیج شده و کادر اورژانس و ۵ تا ۷ دستگاه آمبولانس به صورت فعال در شهرستان سرپل ذهاب حضور مستمر داشته و در حالت آماده باش کامل قرار دارند افزود: اورژانس هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر نیز جهت کمک رسانی در شرایط اضطراری آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان سرپل ذهاب است.
مدرسی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و آماده باش اورژانس در ایام نوروز نیز تمامی خدمات کاملا پوشش داده می‌شود و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.
تاکنون حدود۱۰۴ ماموریت توسط تیم اورژانس در این شهرستان انجام شده است و در کل استان ۲ ماموریت توسط اورژانس هوایی صورت گرفته است.
دکتر مدرسی در پایان یادآور شد:در شهرستان سرپل ذهاب امکانات لازم جهت خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز به تعداد کافی وجود داشته و خدمات اورژانس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی افزود: هیچ مشکلی در امداد رسانی وجود ندارد و آمبولانس‌های اورژانس علاوه بر مرکز فوریت‌ها در اختیار بیمارستان این شهرستان نیز بوده و به ارائه خدمت می‌پردازند.
 
انتهای پیام/پ
 

امداد رسانی اورژانس در نوروز 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.