یک نظامی بلند پایه رژیم صهیونیستی گفت، اگر انصار الله در جنگ پیروز شوند اسرائیل باید به اروپا برود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون الاتجاه، یک نظامی بلند پایه رژیم صهیونیستی گفت، اگر انصارالله یمن در جنگ پیروز شود اسرائیل باید به اروپا برود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز سه شنبه مطالبی درباره تقویت روابط میان ریاض و تل آویو و برخی کشور‌های منطقه نوشت و خاطرنشان کرد، عادی سازی روابط میان سعودی و اسرائیل به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است.

به نوشته این روزنامه گادی ایزنکوت فرمانده ستاد ارتش رژیم اسرائیل در تل آویو با یک مسئول عربستانی که نماینده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده دیدار کرده است.

این دیدار به جهت استحکام بخشیدن به روابط میان رژیم اسرائیل و سعودی انجام شده است. به نوشته این روزنامه در دیدار‌های سیاسی میان مسئولان اسرائیل و عربستان مساله عادی سازی روابط و ایجاد راه آهن میان اسرائیل و سعودی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این روزنامه اسرائیلی افزود: «سعودی تمایل دارند که شرکت‌های اسرائیلی به سرمایه گذاری در عربستان بپردازند. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نیز برای تامین امنیت کاخ‌های سلطنتی به شدت به شرکت‌های امنیتی اسرائیلی تکیه می‌کند.»

روزنامه هاآرتص خاطرنشان کرد نماینده محمد بن سلمان که به تل آویو سفر کرده است در دیدار با مسئولان اسرائیلی پرونده روابط مصر و اسرائیل و تقویت این روابط به گونه‌ای که با تهدید‌های مستمر ایران برای نابودی اسرائیل هماهنگی داشته باشد، را مورد بررسی قرار داد.

هاآرتص نوشت، گادی ایزنکوت فرمانده ستاد ارتش اسرائیل تاکید کرد اگر انصار الله در جنگ با سعودی پیروز شوند اسرائیل باید سرزمین فلسطین را ترک کرده و به اروپا برود.

انتهای پیام/

هشدار فرمانده صهیونیست درباره پیروزی جبهه مقاومت در یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
با مطالعه مطلب فوق یک سوال اساسی در ذهن ایجاد میشود ریشه وهابیت را کجا باید جستجو کرد آیا وهابی ها واقعا" مسلمان هستند؟!! اگر چنین هست چرا فقط برضد کشورهای اسلامی و درجهت منافع دشمنان قسم خورده مسلمانان عمل میکنند مسبب و تامین کننده اصلی مالی و لجستیکی برای ویرانی سوریه وعراق و یمن کدام کشور هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
اسرائیل از خودش در مقابل حزب‌الله لبنان نمی تواند محافظت کند چه برسد به عربستان
آخرین اخبار