ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار با رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی بر مبارزه با تروریسم و نژادپرستی و همچنین احیاء ثبات در منطقه خاورمیانه تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴؛ وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی بر مبارزه با تروریسم و نژادپرستی و همچنین احیاء ثبات در منطقه خاورمیانه تاکید کرد.

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به اسرائیل، با رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

لودریان در این دیدار ضمن قدردانی از پیام همدردی و همبستگی رئیس رژیم صهیونیستی پس از حمله تروریستی در شهر ترب فرانسه، گفت: «مبارزه با تروریسم، مبارزه با نژاد پرستی - یهودی ستیزی، و مبارزه برای احیاء ثبات در منطقه خاورمیانه، نیازمند اقدام مشترک بازدارنده است.»

وی در ادامه گفت: «شنیدن خبر به قتل رسیدن یکی از یهودیان در پاریس برای من لحظه سختی بود.»

وی افزود: «این لحظه برای من لحظه سختی است چرا که چند ساعت پیش از یادبود یهودیان کشته شده در هولوکاست دیدن کردم و داستان زندگی‌شان را شنیدم. هم اکنون از جزئیات این قتل هولناک مطلع شدم. اکنون نمی‌توان به طور قطع از انگیزه این قتل مطمئن بود، ولی احتمال دارد انگیزه این قتل، یک عمل یهودستیزانه باشد».

وزیر خارجه فرانسه در این دیدار لازمه مبارزه با تروریسم، مبارزه با نژاد پرستی - یهودی ستیزی، و مبارزه برای احیاء ثبات در منطقه، که در حال حاضر بسیار متزلزل شده است و به اجرا در آوردن اقدامات و تدابیر مشترک بازدارنده می‌باشد تا در شرایط کنونی از وخیم‌تر شدن اوضاع و بحران منطقه‌ای جلوگیری به عمل بیاید.

انتهای پیام/

سفر وزیر خارجه فرانسه به سرزمین‌های اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
نباید به فرانسه اعتماد کنیم
آخرین اخبار