رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گفت: خدمتی که مورد قبول واقع می‌شود ۳ ویژگی داردکه اخلاص، تواضع و کرامت از ویژگی‌های آن است.

اخلاص، تواضع وکرامت از ویژگی‌های خدمت کردن استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدحجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در اولین همایش خادم یاران نوجوان با اشاره به این که توسعه خدمت به مردم از ابتکارات قابل تقدیر آستان قدس است گفت: خدمتی که مورد قبول واقع می‌شود اول از همه باید خالصانه باشد که خوشبختانه همه شما نوجوانان دل‌های پاکی دارید که به واسطه آن کار‌های خود را از روی اخلاص انجام می‌دهید.

وی افزود: دومین ویژگی خدمت این است که خاضعانه باشد و خدمت خاضعانه یعنی خدمتی به دورازادعا، تبلیغ وبزرگنمایی وسومین ویژگی خدمت این است که کریمانه باشد به گونه‌ای که اگر به کسی خدمتی می‌کنیم آن فرد را از خودمان برتر بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به این که نوجوانان و خادمیاران رضوی به نیابت از ۳۶ هزار شهید دانش آموز به مستضعفین جامعه خدمت رسانی می‌کنند ادامه داد: با خادم یار شدن شما امروزهمه جای ایران آستان قدس است و همه شما عزیزان پرچمدار امام رضا (ع) هستید نام امام جواد (ع) با برکت، سخاوت وکرامت مساوی است.

وی ضمن تبریک به نوجوان برای اخذ مدال خادم یاری گفت: امیدواریم وقتی به شهر خود برمیگردید پدرومادرتان اولین کسانی باشند که خدمات شما را دریافت می‌کنند در نظر داشته باشید اولین محیط خدمت شما خانه شما می‌باشد و بعد از آن محیط دوم باید مدرسه باشد.

انتهای پیام // ز.‌ی
 


اولین همایش خادم یاران نوجوان در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.