جانشین ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا گفت: تا پایان روز هفتم فروردین امسال 53 هزار و 751 مسافر نوروزی وارد شهرضا شده است و این تعداد مسافر در قالب 12 هزار و 424 خانوار اسکان یافته‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مهدی مولائیان  با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: موقعیت استراتژیک شهرضا در کریدور شمال به جنوب کشور و قرار گرفتن بر سر راه 5 استان سبب شده هر ساله در ایام نوروز مسافران بسیاری از این شهر عبور می‌کنند و حداقل یک شب را در این شهر بگذرانند.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرضا در پذیرایی از مسافران نوروزی، افزود: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی شهرضا به مسافران نوروزی است و در این راستا نمایشگاهی از صنایع دستی و مواد غذایی و محصولات خاص شهرضا در محل ستاد اسکان مسافران نوروزی در کارخانه تاریخی نوین برپا شده است.

جانشین ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا گفت: تا پایان روز هفتم فروردین امسال حدود 53 هزار و 751 مسافر نوروزی وارد شهرضا شده‌اند و این تعداد مسافر در قالب 12 هزار و 424  خانوار در 50 مدرسه اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای و حوادث شهری در شهرضا نسبت به سال گذشته، بیان داشت: از 27 اسفند ماه 96 تا پایان روز هفتم فروردین امسال 2 نفر در حوادث جاده‌ای فوت و 31 نفر مصدوم شدند.

مولائیان با اشاره به مراجعه بیش از 520 نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای در شهرضا، خاطرنشان کرد: از این تعداد 360 نفر درمان سرپایی و 160 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به بازدید مسافران از مکان‌های زیارتی و گردشگری شهرضا، گفت: امامزاده شاهرضا در بخش اماکن زیارتی بیشترین مسافر را به خود جذب کرده است و بعد از آن بازار تاریخی شهرضا و موزه صانعی و پارک‌های آبشار، ملت بیشترین آمار مسافران نوروزی را داشته‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

حضور مسافران نوروزی به شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.