124 هزار نفر از زائران حرم رضوی و مسافران نوروزی بارگاه مطهر امام زادگان سمنان را زیارت و از بقاع متبرکه این استان دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به بازدید 124 هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان سمنان گفت : این افراد مسافر مشهد مقدس بودند که در مسیر رفتن به بارگاه مطهر امام هشتم ، با توقف در مکان های زیارتی و بقاع متبرکه از این اماکن مذهبی دیدن کردند.

وی افزود : امام زاده محمد (ع) و مجموعه تاریخی بسطام شاهد بازدید بیش از پنج هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به وجود حرم مطهر امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) در سمنان و سایر امام زادگان در شهرهای و روستاهای این استان سمنان گفت: سمنان افتخار میزبانی از 156 امام زاده و بقاع متبرکه را دارد که در طول سال و به ویژه ایام نوروز پذیرای زائران و مسافران نوروزی است.

وی گفت: آستان مقدس امام زاده یحیی (ع) سمنان در مرکز شهر سمنان و در بافت قدیمی این شهر واقع است و با داشتن زائرسرا میزبان جمعی از زائران نیز در این ایام بوده است.

انتهای پیام / ه

بازدید مسافران نوروزی از بقاع متبرکه استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.