رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر گفت: شمار تصادفات در حوزه استحفاظی این شهرستان از 20 اسفند تا 6 فروردین جاری به 65 مورد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سعید نصیری رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر شمار ماموریت های انجام شده توسط واحد فوریت های پزشکی خرمشهر در این مدت را 301 ماموریت اعلام کرد و گفت: در این مدت ازمجموع تصادف اعلام شده 58 مورد تصادف درون شهری و هفت مورد تصادف جاده ای بوده است.

وی افزود: در صحنه تصادفات پیش آمده فوتی نداشتیم، مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر با اشاره به استقرار واحدهای فوریت های پزشکی در نخستین روزهای نوروز97 در محل یادمان های دفاع مقدس گفت : همکاران مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر مستقر در یادمان های علقمه و شلمچه در همین مدت به ترتیب یک هزار و 425 و یکهزار و 44 مورد خدمات رسانی انجام دادند.

نصیری افزود: همچنین 108 زائر از سوی سازمان راهیان نور کشور به بیمارستان ولیعصر(عج) و مراکز درمانی خرمشهر معرفی شدند و خدمات رایگان دریافت کردند .

وی گفت: یک دستگاه آمبولانس در مرکز خرید اروند یکی از نقاط پرازدحام گردشگران در این شهرستان مستقر شده که تا 6 فروردین ، 34 امدادرسانی پزشکی در این محل صورت گرفت.

در طول تعطیلات نوروزی امسال یک دستگاه آمبولانس در یادمان علقمه و یک دستگاه آمبولانس در یادمان شلمچه علاوه بر آمبولانس های مرکز فوریتهای پزشکی، به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور خدمات ارائه می کنند .

بر این اساس ، 9 پایگاه امدادی فعال شهری و جاده ای در شهرستان خرمشهر فعال است و تمام ورودی های شهر اعم از جاده قدیم خرمشهربه اهواز، جاده امام جعفر صادق، جاده خرمشهر به آبادان پوشش داده می شود.

انتهای پیام /د

افزایش آمار  تصادف در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.